soligt & kallt

Igår var jag på jobbintervjun! Jag tror det gick helt okej :) Först berättade en trevlig kvinna om företaget och sen frågade hon mig en massa frågor - mina intressen, mitt drömyrke, vad jag gör om fem år... Klurigt det där!
Hon berättade även vad jag skulle få i timlön och vad man ska ha på sig för kläder på mässan, så det låter ju redan ganska bestämt?! Jag ska dock inte ta ut något i förskott så att man blir besviken sedan... Men jag hoppas ju såklart :) Och om Annie får jobbet också så blir det ju ännu roligare! Då kommer vi gå runt där och glänsa i svarta byxor, vit skjorta och svart kavaj... Haha!

Efter jobbintervjun började en man från Pakistan snacka med mig på busshållplatsen och det var ju lite skoj! Jag åkte därefter hem och slängde mig i soffan och låg där framför ett program om Titanic tills Sara kom och hälsade på. Alltid skönt att få träffa den tjejen! :)

Imorgon ska pappa (och förmodligen jag) ta hand om ett par från Bangladesh. Det kan ju bli spännande!

Nu ska jag göra mig iordning och gå ut lite i solen. Kallt dock. Nu har hösten kommit. Brrr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0