höstdag med sommarväder

1:a september. Eller, det är faktiskt den 2:a september nu i och med att klockan är över tolv.
Men ändå! Det är höstmånad nu. Vart tog sommaren vägen?
Idag har vi i alla fall haft härligt väder, det är ju alltid ett plus! Jag satt ute i solen och somnade en stund, blev helt yr i skallen :)

Annars har jag kikat på min distanskurs, nämligen Digital bildbehandling! Wiih, jag är riktigt glad över att jag valde den kursen, det verkar toppen! Man får en två timmars lång video i veckan med info om hur man använder sig av Photoshop på olika sätt, hur man redigerar och förbättrar bilder med mera. Och man gör allt i sin egen takt. Så fort jag kommer hem till mor (där jag har mitt Photoshop) så ska jag sätta mig ner och titta igenom den första lektionen som vi alltså fick hemskickad idag :) Spännande! Det ska bli så kul att lära sig mer om något som jag är intresserad av!

På eftermiddagen gick jag ner till stan och mötte upp Gustav och så bjöd jag honom på en fika på Johans, jag tyckte att han var värd det efter en varm dag i skolan. Därefter åkte vi hem till honom, kikade lite på Slumdog Millionaire med hans far och myste. Vi tre (jag, Gustav och hans pappa) ska på bio imorgon också :) Det var visst hans pappa som hade kommit på idén, lite gulligt tycker jag!

Imorgon på dagen blir det dock photoshoot med Oscar igen, det var ett tag sen sist nu! Det är alltid lika roligt eftersom han är så bra med kameran, den mannen :)


2008-10-14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0