powernaps kan vara farliga

Ja, det kan de verkligen! När jag kom hem från jobbet tänkte jag lägga mig i 20 minuter och sen skulle jag ha en timma på mig att äta lunch innan jag skulle ner till Claras och möta upp Mary... Helt perfekt liksom.
Grejen var bara den att jag lyckades stänga av larmet i halvvaket tillstånd och försov mig till halv tre, då min buss skulle gå. Hata sånt. Så jag fick ta nästa buss ner klockan tre och möta upp henne då. Som tur är så är Mary en mycket förstående och förlåtande liten människa så det gick ju bra ändå... Men ändå, ogilla liksom. Fast det var värt att träffa henne en liten snabbis, så trevligt var det :)

Efter det klivade jag iväg mot mammas jobb och hon var så snäll och skjutsade runt mig till lite olika ställen där jag delade ut CV. Puh.

Andra dagen på jobbet idag alltså och det gick bra! Inga större misstag. Det är faktiskt riktigt roligt och jag ser redan fram emot morgondagen :)



Sssstiligt...


Kommentarer
Postat av: Leo

Proffsit värre, du kan ju bli affärskvinna eller nåt!

2009-10-21 @ 22:24:24
URL: http://liberleo.wordpress.com
Postat av: Annie

Stiligt värre ;) Skönt att det går så bra LN! Biljettrna kostar 200 kr, svinbilligt tkr jag för världen bästa filmer :P Men skynda.. tror inte dem finns kvar så länge :/ PUSS!

2009-10-22 @ 10:50:09
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: Mary

Thanks Elvin:)

2009-10-22 @ 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0