jag vill börja i kör!

Helgen har varit mysig hittills :)
I fredags åkte jag ner till stan för att möta Gustav när han hade haft sin fysiktenta. Vi handlade mat och åkte hem till honom. Under dagen och kvällen blev det först några avsnitt av Brottsplats USA (ett av mina favoritprogram, TV4 Fakta såklart, haha!) och sen tog vi en powerwalk ner till Huskvarna för att hyra film och köpa lite gottigotti. Buss hem, laga mat och titta på Idol. Myskväll! Synd bara om lille Guss som hade ont i magen...
På lördagen var vi sega som attan, men gick en liten promenad i alla fall och sen åkte jag hem. Sara anlände, vi åt Massa Mumsig Mat Med Mor Min (!) och tittade på Körslaget. De är så duktiga! Speciellt Jönköpingskören förstås ;) Och fröken Evaldsson sköter sig fortfarande mycket bra :D
Jag och Sara fick lite panik efter programmet... Vi saknar så att sjunga i kör! Känslan att stå mitt bland alla stämmor slår många andra känslor. Så mäktigt! Ingen mer som är på...? :)

Usch, jag gillar verkligen inte detta väder! Så tråkigt!
Alla säger att hösten är så fin med alla vackra färger... Men det är ju mestadels bara trist och regnigt ändå...
Jag vill ha sol och värme!



Kommentarer
Postat av: Gustav

MMMMMM! :)

2009-10-11 @ 14:26:17
Postat av: Sophia

Det var flera år sedan jag var med i en kör, men det var himla kul :) Skulle vara kul att börja på något sådant igen, vet aldrig vart jag ska vända mig bara.

2009-10-11 @ 15:19:56
URL: http://rantas.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oh jag vill också ha värme!!! Inte tycka om hösten!

2009-10-11 @ 17:11:25
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0