informationsmöte

Jag är nervös. Ja, väldigt nervös faktiskt!
Idag var jag ju på informationsmöte om jobbet imorgon och på onsdag. Visst, det ska bli jättekul, men det är samtidigt hur mycket som helst att tänka på känns det som.
Jag kommer att ansvara för en konferenslokal där det kommer att hållas seminarier på engelska... Hon som intervjuade mig för jobbet fick väl för sig att jag är kung på engelska när jag sa att jag hade läst mycket språk i skolan. Så detta blir väl upp till bevis... heh!
Jag har redan försökt plugga in lite användbara termer och fraser på engelska som jag nog ska få användning av. Hjääälp, haha. Provade ut en kavaj på jobbet som satt bra, så nu är outfiten klar!

Och på tal om ingenting: Släng aldrig era kläder när ni blir äldre! Man vet aldrig vad som kommer att bli modernt igen!
Min mamma sa helt plötsligt igår att hon hade några gamla stövlar ståendes i källaren som hon i princip aldrig har använt. Jag gick ner och tittade på dem och såg att de var riktigt fräscha! Så nu har jag lagt beslag på både hennes gamla skinnjacka och dessa stövlar. Nöjd :) 

 

 


Kommentarer
Postat av: micha

lcyka till imorgon ellen1 det kommer gå toppen =) puss ha det bra

2009-10-05 @ 20:30:45
Postat av: Louise

Oroa dig inte Ellen, det kommer gå jättebra! :) Snygga stövlar!

2009-10-05 @ 21:12:28
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0