fjärrvärme- & fastighetsmässan

Nu sitter jag här helt yrvaken. När jag kom hem från jobbet gjorde jag mig lite mat och sen stupade jag i sängen. Satte klockan på kanske en kvart, men stängde ju av den och fortsatte att sova såklart... Man får lite ont i fötter och rygg när man står upp en hel dag. Och så kunde jag inte somna igår heller, det brukar jag ju aldrig ha problem med annars!

Hur som helst så har det faktiskt varit en trevlig dag :) Lite mer att göra än under förra mässan, men bara roliga arbetsuppgifter! Jag har varit trevlig mot folk, hjälpt en del att registrera sig och svarat på diverse frågor.
Det känns skönt att man får pengar för något man tycker är roligt att göra... Mer sånt åt folket!

De hade invigning av den entrén där jag står och jobbar. Musik sattes igång och de körde runt med strålkastare i alla färger. Jag kunde knappt hålla mig för skratt... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0