dansande 50-åringar

Hoppas att alla har haft en bra helg!
Min har varit både lugn och fartfylld så att säga.

I fredags var Gustav här och vi gjorde lite pizza, tittade på Idol och senare även Blades of Glory. Myskväll!
I lördags stack vi till a6 och köpte en present till hans mamma som skulle ha 50-årskalas samma kväll. Så vid halv sex tog vi bussen ut till Gränna, fick skjuts till Uppgränna och hittade lokalen där kalaset skulle äga rum :)
God mat, trevliga människor osv! De trevliga människorna blev bara lulligare och lulligare ju mer klockan blev, haha...
Vid tolv-tiden på natten gick jag och Gustav en trappa ner och satte oss i salen bredvid köket och bara snackade medan det dunsade ovanför oss när alla våldsamma 40-50-åringar festade loss på dansgolvet.
Trevlig kväll och natt i alla fall :)
Idag tog vi en långpromenad från Stensholm i Huskvarna till Rosenlund. Skönt!

På fredag bär det av till Stockholm! Helt sjukt. Och på lördag är det alltså MUSE ... Helt sanslöst! Tiden går så himla fort!
Men innan helgen är det några dagars jobb på Elmia, blir nog riktigt bra tror jag.



Min söta mamma...
"Vad ska man ha på sig nu när man ska gå på popkonsert?"


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag ska med jobba i veckan! (:

2009-10-19 @ 11:19:39
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0