brrrr!

Kallt idag! Snö till och med! Uschuschusch...

Men jag har haft en bra dag ändå :) I morse steg jag och Gustav upp vid halv tio och satte igång en dokumentär, Auschwitz, som vi hade lånat. Vi hann dock bara se hälften, så vi får låna om den någon gång och se resten. Jag menar, den var typ fem timmar! Igår kväll såg vi också en film om koncentrationsläger, Mannen utan öde. Lite hemskt filmval alltså... Men intressant!

Därefter lämnade jag ut några CV, pussade Gustav hejdå och mötte upp Sara på Friskis. (Nej, jag skulle inte träna, bara möta upp henne eftersom hon hade tränat...hehe). Vi tog en fika och sedan bar det av till Högskolan. Sara hade nämligen hittat en kör där! :) Så vi var med under en övning och det verkade bra, tror vi! Vi ska nog tänka efter lite under kommande veckan, men det var så härligt att äntligen få stå där och traggla stämmor igen! Tralalalalaaa.

OCH! Jag har fått jobb även under nästa mässa på Elmia! Hon som har hand om det ringde mig idag och gissa om jag blev glad! :) :) :)


Typ så glad!


Kommentarer
Postat av: Louise

Va kul med kören! Och med jobbet! Det betyder ju att du gjorde ett bra jobb sist :D

2009-10-14 @ 08:55:48
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Sofie

ooh jag visste hon skulle ringa igen! sjukt bra ju :D

2009-10-14 @ 11:54:08
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0