myskväll!

Idag blir det en riktig myskväll med mor min. Det är alltid lika trevligt, så klart! De senaste kvällarna har jag mysat framför film slash Idol med Gustav och det sitter ju aldrig fel det heller :) I like myskväll, helt enkelt.

Idag tänkte jag att jag skulle börja jobba på Framtiden klockan 11, men när jag kom dit fanns det ingen där som kunde släppa in mig... Så jag följde med mamma till IKEA och när jag kom tillbaka vid ett så kunde en arbetskompis öppna åt mig, som tur var. Det blev alltså några timmars jobb idag och det lär bli det imorgon också. Det känns så skönt att kunna tjäna lite pengar!

Nu har jag suttit en stund med en bildbehandlingsuppgift. Jag ligger lite efter med den kursen nu... Antar att det kan bli så när det inte finns några måsten eller deadlines! Men nu sätter jag fart igen och tar tag i en uppgift som ska lämnas in när man känner för det. Man ska bildbehandla en bild, vilken som helst som man har tagit, och beskriva varför man gjort som man gjort, budskapet med bilden, referera till lektioner eller kurslitteratur osv.

Jag valde en bild på Matthew Bellamy som jag blev nöjd med och förstärkte den lite :)


Före



Efter


Jag ville liksom få fram herr Bellamy, lysa upp honom lite. Det är han värd tycker jag ;)

Nu är det strax mat och sen blir det filmtajm med mami. Slumdog Millionaire. Jag har redan sett den dock, men den är värd att ses några gånger till!

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ja :) Det finns rätt intressanta program på TV4Fakta. Brukar även titta på Diagnos Okänd :)

2009-11-08 @ 12:05:18
URL: http://rantas.blogg.se/
Postat av: Annie

Heej Ellen! Tack för kommentaren på min blogg, jag tror vi känner igen oss i varandra ganska bra men stort grattis till dig som nu har fått ytterligare med jobb - asbra!



Du läser bildbehandlingskurs på högskolan va? Distans? Jag har sökt den till våren, tycker du den är bra? Sn en fråga till, ditt Photoshop, var köptedu de ochför hur mycke? Börjar tröttna på mitt gamla nu :/



Stor kram!

2009-11-09 @ 12:47:36
URL: http://medelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0