måndag... jobb?

Jag ställde klockan på nio i morse och ringde min coach för att kolla läget om jobbet som jag hade blivit erbjuden. Han sa att jag självklart hade fått det! :) Dock skulle han höra av sig senare om när jag ska börja, men det blir väl i eftermiddag eller imorgon eftermiddag kan jag tänka mig.
Jag ska sitta och ringa runt till studenter på Umeås universitet och informera dem om att de måste folkbokföra sig i Umeå om de bor där. Låter lite halvknäppt, men varför inte liksom! Det är alltså ingen försäljning så att man får betalt för varje grej man säljer, utan detta är bara information till studenter. Eftermiddagar och helger, kanske lite sura tider, men vad gör man inte för att få pengar...!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen så att jag kan vara beredd när han ringer!




















Usch, jag kände mig verkligen hemsk... ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

grattis pellen (:

2009-11-02 @ 13:26:03
URL: http://enni.blogg.se/
Postat av: Louise

Sötare lik har jag nog aldrig sett (inte för att jag har sett något, men... :P). Ni var riktigt coola!

Grattis till jobbet! Så glad för din skull! :D

2009-11-03 @ 15:04:05
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0