mammi

Just nu sitter jag väl mest och drömmer mig bort. Längtar tills i vår, då jag förmodligen får komma och hälsa på dig där nere! :)

Annars har jag väl en mysig hemmakväll för mig själv, men senare kommer Gustav och sover här. Min pojk.

Min mamma är söt. Hon håller på med en kurs i silversmide hela helgen och idag kom hon hem med ett litet sött halsband till mig. ELLEN är inknackat i en silverbricka, samt tre små hjärtan. Imorgon ska hon dit igen och då har jag gjort en liten beställning... Vi får väl se om det kan bli något av det :) Jag tycker om min mammi!



Bling bling ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Du SKA komma och hälsa på mig! Saknar dig min vän <3

2009-11-23 @ 00:08:15
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0