det gäller att hänga med...!

Tråkigt att jag så hastigt missar de två sista dagarna på mässan på Elmia...
... men roligt att jag imorgon ska börja jobba som receptionist på halvtid!

Ja, det är alltså min käre coach som erbjöd mig jobbet i eftermiddags. Receptionist på revisionsföretaget Grant Thornton. Och om jag ville ha det var jag tvungen att infinna mig där kl 10 imorgon!
Missar alltså mässan och det var ju tråkigt... Vet inte om de kickar ut mig från Memu då, hope not! Jag gillar verkligen att vara mässvärdinna!
Men jag måste väl tänka på min situation liksom. Två dagars jobb på en mässa eller receptionisttjänst på halvtid?

Har jobbet till 18:e december om jag inte minns fel. Kan finnas chans till fortsatt efter jul. Hur kommer det sig att det dröser jobb över mig nu helt plötsligt?! Nej nej, jag klagar inte :) Bara undrar!

Så i fortsättningen blir det alltså receptionist halva vardagar och ringa-runt-jobbet vissa kvällar och helger, när jag behagar helt enkelt. Oh, det känns bra när lite pengar börjar rulla in... :) 


Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt Ellen! Va kul för dig :D

2009-11-12 @ 08:40:46
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Annie

Stort grattis gumman ;) Och tusen tack för att ni hjälper mig med PS...

2009-11-12 @ 13:44:20
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

gott ju!

kul med jobb! puss

2009-11-12 @ 14:51:18
Postat av: Sophia

Ja, det är ju det där att ta tag i allt. Allt är ju så jobbigt :P Men efteråt känner man sig så nöjd.

2009-11-13 @ 10:00:49
URL: http://rantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0