BRRRRR!

Det snöar visst, upptäckte jag nyss. Inte konstigt att jag fryser som bara den, det är svinkallt!

Idag har jag gått på ett infomöte om Jobbgarantin på Arbetsförmedlingen... I och för sig kan jag inte ens ta del av pengarna eftersom jag pluggar två små pluttkurser (även fast jag tar inte studiemedel från CSN!), men det ska jag tydligen säga till dem nästa gång. Allt där tar en sådan himla tid.

Jag har även åkt hem till mor och nu sitter jag här och gör ingenting. Jo, fryser. Vill ha värme!
Vid halv fem ska jag åka ner till stan för att börja ringa runt till studenter igen vid 17-tiden.

Förresten, är det någon som vet hur man lägger upp videos här på bloggen? Typ från youtube, för det ska väl gå va?

Ta hand om er!



Gaaah, värme...


Kommentarer
Postat av: Sofie

jaa det går, när du skriver inlägg så trycker du nedanför skrivrutan på 'ändra redigerare', då kommer det upp så att du skriver i html-format, och då kan du kopiera in embedded youtube-videos! jag hoppas att du fattar haha!

jag ska till arbetsförmedlingen imorgon och prata med någon om garantin, så förhoppningsvis får jag nåt snart för jävla vad jag har sökt jobb så jävla länge nu ;p ja, jag delar med mig av problemen! x)

2009-11-04 @ 21:14:48
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0