trollhättan

Hallojsan!

Nu sitter jag hemma hos min morbror med familj i Trollhättan. Alla är dock iväg och handlar, så jag är ensam i huset :) Imorgon bär det av mot kusten (den västra) med hela släkten på mammas sida för att fira min mormors 75-årsdag. Vi ska äta på en restaurang, umgås, gå på Nordens Ark och så vidare... Kan nog bli trevligt :)

Gårdagen var mycket trevlig måste jag säga! Jag, Gustav och Sara åkte till Alexander på förfest. Roligt folk där :D Vid tio-tiden drog vi oss in mot stan och Sliver. Jösses, vad mycket folk! :O Vi hade väldigt kul i alla fall och Gustav dansade loss för första gången i sitt liv, hihi.
Kvällen blev inte så sen eftersom jag var tvungen att gå upp vid åtta för att packa saker till helgen... Men tack alla inblandade! :D

Hoppas alla får en härlig helg med massa sol och sånt
<3

Kommentarer
Postat av: Mary

Hoppas du får en underbar helg Elvin!:D

2009-05-01 @ 17:48:34
Postat av: Sophia

Ja, jag hoppas det. Ska plugga gärnet nu :)

2009-05-03 @ 16:35:04
URL: http://sophiaranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0