tagga!

Åh, vad skönt! Det är bara torsdag och man har flera lediga dagar framför sig :) Härligt, härligt, härligt...
Jag har just varit duktigt och tagit itu med lite disk och städning så nu kan jag göra vad jag vill! Och ikväll kanske det blir lite filmkikande med Gustav, Bojan och Carro. Får se :)

Igår, efter min enda lektion, gick jag och Gustav till stan för att titta efter skjorta och slips till honom till balen. Vi hittade både snygg skjorta och slips på Brothers :) Åh, det är så kul att typ allt är fixat och det känns som om det kommer bli hur snyggt och bra som helst! Vi kommer matcha varann helt lagom och vi kommer ha en snygg bil. Wihuuu :D
Vi käkade på Subway och när vi hade fixat klart började Sandas balbilar rulla på Östra Storgatan. Vi stannade och träffade bland andra Sara och Oscar och det var så roligt att titta på alla finklädda och deras bilar. Om en vecka var det ju vår tur! :O :D Kändes ganska overkligt, men kul!

På kvällen lagade vi tacos och tittade på Scrubs tills vi somnade. Mysigt.
Vi hade ju ändå vår 9-månadersdag <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

tacos och mys framför tv:n is tha shit! O grattis till 9 månader :)

2009-05-24 @ 13:54:41
URL: http://enni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0