I'm in love with a fairytale

Vill börja med att gratta Alexander Rybak och Norge till segern i Eurovision Song Contest! :D Själv tycker jag att låten är hur go som helst. Jag och mamma har gått runt och sjungit på den hela veckan, för det var den enda låten jag hade hört i Eurovision, och vi var typ säkra på att den skulle vinna... och det gjorde den ju ;)

Jag såg dock inte finalen, eftersom jag var på Spring Inspiration med Gustav. Vi hade fått VIP-biljetter av Bojan, han var koreograf :D Det är så roligt att se någon brinna så mycket för något! Han hör verkligen hemma i backstage på en modevisning, instruerandes alla modeller. 

Efter Spring åkte jag och Gustav hem till honom :) Vi var lika lama som vanligt och det är det som är så bra. Kan verkligen vara mig själv med honom. Love love love <3

Idag har jag varit duktig och putsat alla fönsterrutor i vardagsrummet. Jag kom på mig själv med att stå där på balkongen med superhög musik, sjungandes rätt ut. Hoppas grannarna var på jobbet... :)
Nu måste jag göra mig iordning inför min enda lektion som börjar vid ett. Svenska med Lizzie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0