helgen

Hoppas alla har haft en trevlig helg hittills!
Jag har haft det braaa :)

I fredags firade jag Gustav med middag på Twin City. Sedan gick vi hem till mig, åt efterrätt och han fick två säsonger av Scrubs. Han blev glad :D <3
Igår åkte vi till a6 för att kolla efter studentklänning till mig. Jag var inne i alla affärer jag kunde komma på och provade en del, men hittade ingen alls! Jag får nog springa naken på studenten, helt enkelt.
Igår kväll var jag, Sara och Olivia bjudna till Sofies nya bands spelning. Scandinavian Addiction. Rockfest! Jag och Olivia åkte dit tillsammans, Sara kom lite senare. Det var så kul att se Sofie stå som en av frontfigurerna och sjunga som en gudinna, som vanligt. Man blev stolt över henne :') Mycket bra kväll!

Nu ser jag fram emot en lugn söndag utan en massa plugg, möjligtvis lite tråkmatte.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0