hallååå?

Haha, det är verkligen tomt på folk här. Var tog kommentarerna vägen? ;)
Nu har jag sprungit runt för femtioelfte gången och provat min balklänning, lite frisyr och så... Jag längtar! Spännande, spännande :)
Det var meningen att jag och Sara skulle ha en liten sy-dag innan. Sara kom igång med sitt, men självklart ville inte min symaskin sy i de tygerna som jag hade köpt! :S Typiskt. Tänkte dock pröva nu igen. När man äntligen tagit sig tid att köpa tyg så funkar det inte att sy i just de tygerna. Sådan otur kan man ju bara inte ha... eller?

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi, fölåt Ellen, jag ska berätta snart, jag lovar ;)

Visst skulle man kunna ha på sig balklänningen hela tiden om det gick? :P Jag längtar sjukt mycket, tror det kommer bli jättekul! :D

2009-05-23 @ 20:15:31
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0