självdisciplin, vart tog du vägen?

Nu sitter jag i skolan och väntar på Gustav som slutar om typ 45 minuter. Vi firar faktiskt 7 månader idag :) <3
Jag tänkte bara fråga om det är någon som har sett min självdisciplin? Den försvann nämligen för ett tag sen och jag har fortfarande inte hittat den. Spårlöst försvunnen skulle jag vilja säga. Om någon skulle hitta den, återlämna den gärna till mig snarast, jag känner att jag kan behöva den i dessa tider.
Jag sitter här och har tid, men jag sätter ändå inte igång med min religionsuppgift som ska lämnas in på onsdag! Varför kan jag inte bara göra den? Allt ska alltid skjutas upp av mig och det börjar bli lite jobbigt. Det tråkiga är ju att jag bara har mig själv att skylla! I helgen måste jag verkligen sätta mig ner och ta tag i uppgiften, hur tråkig den än är...

... men ikväll ska jag bara ha det kul! :D
Ha en trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag tror seriöst att vi har en självdisciplin-rånare på halsen :O

2009-03-21 @ 02:25:20
URL: http://enni.blogg.se/
Postat av: Gustav

haha, jag tror att skurken i det här fallet heter Mr. Skoltrött ;) han har nappat min självdiciplin likaså :o



åh, en mer händelserik fredag får man leta efter :D <3

2009-03-23 @ 17:31:07
Postat av: Daavid!

Ellen, ellen.... Det finns inget som heter självdiciplin. Antingen är man riktigt duktig och gör allt medans man fortfarande har gott om tid (dvs. plugghäst varianten) eller så kör man på sista-minuten varianten (min personliga favorit) ;D

2009-03-27 @ 11:26:47
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0