projektarbete

Nu har Louise just åkt hem. Vi har suttit med vårt projektarbete i drygt fem timmar! Oerhört duktigt av oss, tycker vi :) Jag kan dock lova er att det är mycket kvar! Det ska nog kunna ordnas.
Söndagkväll igen alltså! Tiden går sjukt snabbt. Nu är det bara en skolvecka kvar och sen kommer det välbehövliga påsklovet :D Det kommer bli en riktig befrielse!
Ikväll måste jag skriva CV. Jag har lovat både mig själv och mina föräldrar att jag skulle få gjort ett CV denna helg.
Har även kollat en del på högskolekurser som jag kanske ska söka. Bara några stycken, så man slipper sitta hemma och tråka om man inte får tag i något jobb (peppar peppar!). Hittade en vid namn "Skapande svenska". Jag har ju egentligen alltid gillat att skriva, även att jag inte har gjort det på ett tag nu. När jag var mindre skrev jag hundratals berättelser. Jag menar, det kan ju sitta i fortfarande. Och om man ändå inte skulle få något jobb (peppar peppar!) så kanske man har tid att skriva lite? Jag funderar alltså på att söka den, men då måste man i ansökningen skicka in något man har skrivit själv. Det ska man hinna med också :O Hittade även en kurs vid namn "Kriminologi". Sådant tycker jag är spännande! Jag kommer fortfarande ihåg Gustavs ansiktsuttryck när jag utbrast "Åh, Cops går på tv nu!". Allt med kriminella och så är intressant och spännande. Så... vi får se :)

Även en rättelse av mitt förra inlägg: Det heter Animal Planet, inte Animal Channel. Sorry! (Nöjd nu, Sanna?)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du anar inte hur nöjd jag är! Ida älskar att kolla på Cops också, ni kan diskutera det med ;D

2009-03-29 @ 23:07:39
URL: http://sannahelgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0