ödet

Japp, det var ödet att fransklektionen vad inställd idag :D Visserligen hade jag väntat 5 timmar i skolan för att gå dit, men det gjorde inte ett skvatt! Jag blev bara sådär himla lättad som man kan bli, ni vet ;) Hade inte gjort läxan eller nånting och den lektionen är alltid så himla seg. En tisdagseftermiddag liksom... Så nu fick jag komma hem lite tidigare :)
... ännu mer tid till religionen! Heh. Det ska bli skönt att bli klar med den tillslut! En sak mindre att tänka på i alla fall.

Har precis ätit lite ölandslimpa. Det kan nog vara det godaste brödet som finns! x)
Längtar en massa till Öland nu. Om det bara kunde bli lite finare väder i påsk när vi ska dit!
I morse när jag tittade ut genom fönstret blev jag ju alldeles ledsen i ögat. Massa snö och många minusgrader. Det gillar vi inte.

Lycka till med religionen nu om det är nån mer som ska skriva det idag :*

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha..ja jag panik-gjorde klart den idag! haha..skönt när de över, men den blev kass;) haha

2009-03-24 @ 17:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0