det som är sant för mig är sant för mig...

... och det som är sant för dig är sant för dig.
Sofisterna. De är relativister...
... eller?
Äsch, vi struntar i det där nu tycker jag. Tillräckligt med filosofiplugg för ikväll :o
Det är verkligen ett luddigt ämne och man måste ju verkligen koncentrera sig för att förstå deras lustiga tankar. Det känns liksom för djupt för mig på något vis.

Men snart är de här två bajsveckorna över i alla fall! De har varit hemska :S
Visserligen kommer det väl mer senare, men jag kan väl i alla fall få vara glad åt något nu :)

Så, imorgon är det en kort dag i skolan och sen ska jag fika med min pojke <3

Natti! :*

Kommentarer
Postat av: Miich

haha palla det där filosofi provet alltså:P ha det bra ellen

2009-03-05 @ 17:56:17
URL: http://justmicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0