världens bästa

Igår firade Gustav mig! :)
Jag blev hämtad och sedan släpptes vi av i stan. Där bjöd han mig på den italienska restaurangen La Dolce Vita. Jättegod mat! Kycklingfiléer med smält mozzarella och pestoöverdrag. Rostad klyftpotatis till det. Mys! Därefter gick vi och köpte biobiljetter till Knowing, en drama-thriller med Nicholas Cage. Filmen började bra, men blev lite halvkonstig fram emot slutet. Helt okej i alla fall :)
Efter bion promenerade vi hem till mig. Där blev det fler presenter! Först fick jag ett presentkort på helkroppsmassage på Hudoteket :D Skööönt! Sedan kom nog det bästa av allt ändå... En tavla med ett porträtt av mig som Gustav har målat :'D Blev hur glad som helst. Man kan inte tro att min pojkvän är konstnär, men det är han verkligen! Sanslöst snyggt var det :) Jag lovar, det kommer att komma upp här så fort jag har tagit kort på det!
Hur lyckat som helst. Kvällen kunde inte ha blivit bättre. Min pojkvän är underbar.
Jag älskar dig, Gustav! <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

nejmen neeeeeeeeeej VAD SÖTT! :D

2009-06-11 @ 00:17:23
URL: http://enni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0