hoppas hoppas hoppas

Idag har varit en händelserik dag! Jag, Maria, Johanna och Julia fick en guidad tur av vaktmästarN^ Tomny, både i det allra most deepest av Peset, men även uppe på vinden. Spännande! Källaren var hur läskig som helst och det blev ju inte bättre av att det inte fanns någon fungerande lampa, utan vi fick använda en ficklampa. En gammal sko låg nedgrävd i sanden och en dammig spritflaska eller liknande stod på en stor trälåda. Undrar vad man har haft för sig där?

Man börjar också inse nu att detta är faktiskt slutet av gymnasiet, slutet på skoltiden med alla trygga kompisar! Känns läskigt. Vi har mest sprungit runt och tagit hand om varandra och jag har fotat som en dåre för att kunna minnas och komma ihåg allting.

Även idag har jag fått känna på känslan att allt löser sigt ändå. Trots att man kan få panik, känna att allt har gått fel, känna sig mer än skyldig... så löser sig det mesta ändå :)
Nu hoppas jag! Hoppas, hoppas, hoppas! :D

Förresten så strular min mobil. Eller tjaa, nätet är det väl. Kan inte skicka sms eller ta emot några och inte heller ringa. Bara så att ni vet... Jag är handikappad utan min mobil :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0