vätterstrandenf

Vill bara säga en sak till folk som tillbringar sina kvällar på Vätterstranden: Släng inte skräpet på marken!
Det är nämligen jag som plockar upp skiten... ;) I morse kom jag dit vid kvart över sex, fick en papperssäck, ett par handskar och en "reacher" (plockpinne) och satte igång. Det är stört att folk som har typ picknick där bara lämnar allt på marken, även att det finns en sopstation bara några meter bort :O Vi fick ihop drygt två fulla sopsäckar med massa skräp.
Men tjaa, det är ju i och för sig mitt jobb...

Nu har jag sovit ett tag och tagit en dusch och nu blir det nog till att äta lite lunch, efter den stora disken som väntar på mig. Jag och Gustav är väldigt bra på att skjuta upp saker, så nu står det ett berg av massa kastruller och bunkar på diskbänken. Han är på jobbet nu och jag kan ju faktiskt vara lite duktig och fixa det innan han kommer hem :)
Dessutom ville han bjuda mig på bio ikväll, så nog kan jag diska lite alltid ;) Vi får se om det går någon bra film där det finns platser.

Hoppas ni har det bra!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kolla på Harry Potter då, den är jättebra! :)

2009-07-18 @ 16:50:39
URL: http://ventus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0