Mys Med Matilda

Dagen spenderades med Matilda. Längesen jag träffade henne.
Vi åkte först ner på stan och gick runt lite, sen hyrde vi film på Vip på torpa. Där kan man hyra filmer för bara 9.90kr! Ett riktigt kap :) Dock inga nyheter, men de lite äldre funkar ju bra de också. Vi valde Bounce med bl.a Ben Affleck och på väg till bussen kom vi på att båda hade sett den innan, men det var ju inte mycket att göra åt saken plus att det är en bra film!
Väl hemma hos Matilda lagade vi mat och gjorde chokladbollar som vi åt till filmen. Mysigt att tillbringa lite tid med henne.

Nu taggar jag morgondagens jobb. Sitter och lyssnar på Eros Ramazzotti och funderar på om jag ska koka mig lite mannagrynsgröt? Vet inte var jag fick den idén ifrån, men ända sen jag hittade ett mannagrynspaket i skafferiet häromdagen har jag gått runt och varit lite småsugen på det. Vilket ryck, jag vet.

Det blir i alla fall en tidig kväll, eftersom alarmet kommer ringa 04.30 imorgon. Just den där 4:an känns så hemsk.

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack ;) Du borde lägga upp med bilder så man får se vad som händer hos dej :P Härligt att jobbet känns bra ändå, visst är de tidiga mornarna tråkiga men och andra sidan kommer du upp med tuppen och hemma hyffsat tidigt på dagen väl?! Joo, mitt jobbb har inte varit någon höjdare tyvärr, jättemycket krångel men ska iaf jobba i helgen nu! PUSS!

2009-07-22 @ 22:20:28
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: Haris

ÖKA DIN BLOGGTRAFIK; http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=rymdsemla

2009-07-23 @ 00:43:07
URL: http://www.agatan.se/haris

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0