ledig på en tisdag

Idag hade jag bestämt mig för att sova ut ett tag, bara för att jag kunde. Jag ställde därför klockan på 10.00 igår innan jag lade mig. Tydligen stängde jag av larmet och fortsatte att sova tills Gustav ringde mig, kl 11.20. Suck. Jag är sämst på det här! Min dygnsrytm är något ojämn... Så nu har jag fått många timmars sömn i natt, jag antar att det behövdes då?

Vädret är riktigt ostadigt. Jag är väldigt sugen på att komma ut lite dock! Har lovat att lägga i några tvättar om en halvtimma, men sen tänkte jag kanske gå och hälsa på Sara som jobbar i Stadsparken... Kan ju vara kul att se vad hon sysslar med och om hon sköter sig ;) Annars blir det nog bara till att ta det lugnt. Jag ska försöka läsa! Håller på med P.S I love you, men det går segt alltså. Den är skriven på ett lite lustigt vis som jag inte är så förtjust i. Fast det är såklart en fin story!

Imorgon är jag bjuden hem till Gustavs place, på hans syster Matildas födelsemiddag. Det ska bli trevligt, har inte träffat hans family på hela sommaren!

Här kommer en bild på världens finaste Louise, som förstår mig och som jag saknar hur mycket som helst.




Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Louise

<3 <3 Jag och Italien saknar dig ocksà!! <3 <3

2009-07-28 @ 19:46:12
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0