summer sunshine

Jag vill ha sommar NU!
Jag bara sitter här och är nostalgisk typ. Sommar, sommar, sommar. Jag måste säga att jag föredrar en varm sommardag framför en mulen, halvregnig vinterdag. Man blir bara så deppig av sådant här väder! Jag tycker åtminstone att solen ska komma fram och värma lite så att man blir en gnutta gladare.
Jaha, nu kom en låt med Eros Ramazzotti upp också! Nu längtar jag ännu mer...
Men sån tuuur att vi är på väg mot vår och sommar och inte tvärtom :)
Idag var det första dagen på praktiken. Inte så mycket nytt eftersom jag ju jobbar på mitt "vanliga" jobb. Har stått och malt sönder gamla journaler ett tag. Det var nästan kul.
Jag var också duktig och gick hem efter jobbet. Okej, inte för att det är så vidare värst långt, men ändå. Det var härligt! Stoppade mp3-hörlurarna i öronen och började lyssna på Phil Collins. Han har verkligen många fina låtar. Och sådär lite smöriga och vackra texter. Sånt gillar vi ;)
Nepps, nu ska jag nog ta tag i matlagning. Makaroner och ICA's köttbullar, verkligen underskattat.
Hojhoj!

Kommentarer
Postat av: elina

Ja, ge oss sommar! Hoppas på att det går fort nu! :)

2009-01-26 @ 21:21:36
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0