skaaoone

Nu sitter jag här nere i Lund hos brorsan Simon och hans sambo (och fästmö!) Mia. Mätt och belåten efter en massa tacos. Resan hit var riktigt seg; jag bara väntade på stunden då vi skulle komma in i Lund och pappa som vanligt skulle utbrista "Var det höger här?!", "Nej, nästa!", "Fan, där skulle vi ha kört av!". Den stunden kom den här gången också. Kul att man inte lär sig liksom. Men vi kom fram tillslut i alla fall :)
Imorgon på dagen ska vi ut på stan här i Lund och på kvällen ska vi åka till Malmö för att titta på spelningen med I'm from Barcelona. Pappa frågade mig efter en halvtimma i bilen om jag hade med mitt leg. Som tur var så hade jag det, för det är visst 18-årsgräns på stället där de ska spela. Det blir nog väldigt kul :D
Idag har det varit en vanlig fredag och Christer drog över på italienskan, som vanligt. Haha, han höll kvar mig och Louise i nästan en kvart och snackade om vårt projektarbete. Han är väldigt entusiastisk till det hela i alla fall ;) Och jag längtar ihjäl mig... som vanligt!
Hoppas alla har en trevlig fredagskväll :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

iiiiiiiih snygg header :)

2009-01-25 @ 11:23:56
URL: http://enni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0