ny design!

Julia har varit framme! Det är hon som har fixat designen och jag blev väldigt nöjd.
I fortsättningen kommer jag alltid kunna påminnas om Italien tack vare bilderna, wihuu!

Idag hade vi en rolig fransklektion :) En tjej som tidigare har gått på skolan berättade om sin vistelse i Paris under åtta månader och det var väldigt intressant att lyssna på. Åtminstone jag och Johanna blev alldeles inspirerade av henne och hennes franska var lätt att förstå även att hon pratade på ganska snabbt. Det är nog något jag skulle vilja prova på; att bosätta sig i ett annat land under en tid. Fast då skulle jag kanske hellre välja Italien... ;)

Jag och Louise har idag (på tal om Italien) delat ut enkäterna till den andra och sista klassen nu. Känns skönt att ha det gjort! Nu har vi ungefär 7 stycken enkäter kvar, så de kommer vi bara att lämna ut till några enstaka elever. Sen blir det till att fixa till det sista på den italienska enkäten och sen är det ju faktiskt inte så långt kvar :D Alltså gaaah vad jag längtar...

Imorgon blir det en kort dag (så som fredagarna ser ut nu för tiden!), sen ska jag jobba några timmar och på eftermiddagen någon gång bär det av till Lund och mina kära bröder :) Vi har biljetter till en spelning med I'm from Barcelona på lördag så det kan nog bli en trevlig vistelse där nere!




Kommentarer
Postat av: Daavid!

Woho! Först! ;D



Att flytta utomlands ett tag borde nog alla göra egentligen, jag delade rum med en kille från göteborg när jag var i Chamonix. Han tog ledigt från skolan i ett år, flyttade til Österrike och under året så lärde han sig att tala flytande tyska.... o innan resan kunde han ingen tyska alls.

2009-01-22 @ 22:25:28
URL: http://dawie.blogg.se/
Postat av: julia

Jag vill fylla i enkät!



Och - you're welcome elvin ;)



Ha en bra helg och praktikt!<3

2009-01-23 @ 20:14:32
URL: http://msjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0