here we go again!

Hej.

Får man ens blogga två gånger på en dag?
Jag hoppas det ;)
Kan ju inleda med att jag är lite smått lack just nu eftersom jag precis hade skrivit klart ett blogginlägg då internet slutade att fungera. Sånt är alltid trevligt!?

Ja, så då sitter man här. Som en van bloggare borde man sitta med en kopp kaffe i enda handen och en bulle i den andra. Men jag gör inte det för jag är ingen van bloggare. Förresten så tycker jag inte att kaffe är så gott. Jag dricker det bara när jag ska hålla mig vaken under en jobbvecka typ.
Jaja. Ifall det är någon som inte har förstått det hela så kan jag säga att...
  • ... jag heter Ellen
  • ... jag går i trean på gymnasiet
  • ... jag älskar musik
  • ... jag älskar min pojkvän (Gustav)
  • ... jag älskar mina nära vänner & min familj
  • ... jag är ett stooort Italien-fan (därav bloggnamnet)
Alltså, det finns nog en massa mer att säga, men här har vi kanske de s.k grunderna ;) Fler saker kommer nog så småningom...

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Leo

Ah, che bello con un blog!

Jag har också en ny nu som Julia har designat. Kolla in den, den blev fin!:)

Förresten är det sjukt svårt att skriva på tangentbordet om man har en kaffekopp i ena handen och en bulle i den andra...

Ha det bäst!

2009-01-17 @ 23:19:10
URL: http://liberleo.blogg.se/
Postat av: julia

Haha, "en kaffekopp i ENDA handen" förlåt, but you made me laugh, tack! xD

2009-01-18 @ 21:11:34
URL: http://msjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0