5

Hej!

Så blev klockan sådär mycket igen. Jag förstår inte att kvällarna, då man vill att tiden ska gå så sakta som möjligt, går så fort! Tiden i skolan kan gå hur långsamt som helst (speciellt när man har hål från nio till tre), men just kvällarna bara försvinner. Orättvist.

Idag delade ju jag och Louise ut de första ca 20 enkäterna till Gustavs klass :) Det gick bra och det var kul att se deras svar. Vi var lite nervösa innan vi skulle presentera oss och då kan man ju tänka hur det kommer att bli i Italien när vi ska prata på ett annat språk inför en massa italienska elever... eheh. Det kommer dock bli jätteroligt!
Jag har jobbat en stund på dagen också. Det känns skönt att kunna sticka dit några timmar på håltimman bara och tjäna ihop ett par hundralappar :D Jag är jättetaggad på att få ihop pengar till en ny mobil nu! Min är ju helt knasig. Ljudet försvinner ibland! Speciellt jobbigt är det när det totalförsvinner på morgonen, då mitt alarm sätter igång. Då ligger mobilen bara där och blinkar och vem vaknar av sådant liksom?

Nej, nu vill jag krypa ner under mitt varma duntäcke... (Jag älskar mitt duntäcke!!!)
Godnatt :)


Vi är sura på varandra ibland
Vi har våra dåliga dagar ibland
Allt känns bara så deppigt ibland
Men jag älskar dig jämt i alla fall!
5 månader med Gustav idag <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis till er! :) ni är så söta!

2009-01-21 @ 14:40:31
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart jobbar du?

2009-01-21 @ 17:24:56
Postat av: Ellen

till den som undrade var jag jobbar så kan jag säga att jag jobbar med att skriva in enkätsvar från papper till en dator :P

2009-01-21 @ 21:42:04
Postat av: Leo

Åh, snygg design! Det ser ut som om du liksom är en sjöjungfru som sitter på en sten i havet och skådar ut över staden!

2009-01-22 @ 14:16:25
URL: http://liberleo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tänkte också fråga var du jobbar. Men va fan, va e det för jävla jobb då?!?!?!?!? Gött :D

2009-01-22 @ 14:46:56
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0