yummie!

Hur kan en helg gå så satans snabbt? Söndagkväll igen liksom. Fast det gör ju ingenting eftersom det är LOV!
I fredags blev det umgänge med Gustav, Alexander, Bojan, Sara, Carro och Alexanders lillasyster. Vi blandade Let's Dance med Djävulen bär Prada och det visade sig fungera ganska bra. Mysigt!
På lördagkvällen samlades det forna Decent för att äta massa gottigheter och titta på Melodifestivalen. Hur härligt som helst, det var ett tag sen nu... Men snälla, snälla, snälla låt oss ta bort Ugglan från programmet!
Olivia sov över hos mig så vi har umgåtts hela dagen idag :) Hon är verkligen så bra. Vi promenerade + tog lite buss till a6 där vi kikade på skor till mig. Jag hittade ett par! De var så inte min stil, men de var enormt snygga! Värsta skrällen :D
På a6 vandrade även den äcklige busschauffören runt och granskade mig från topp till tå. Mhm, diggar den snubben skarpt alltså! Vi hade också "turen" att hamna på samma buss som honom påväg hem. Yeah!

Nu börjar det dra ihop sig och det är dags att fixa det sista inför Italienresan. Vi ska beställa diverse bussbiljetter, växla pengar och försöka hitta på något bra att säga när vi väl står där inför två italienska klasser. Iiiih! Vi inväntar också det sista mailet från rektorn på skolan. Hoppas att han inte har glömt att vi ska komma... ;)


Kommentarer
Postat av: Leo

"Ciao! Ed adesso ci spolieremo!"

Haha förlåt kunde inte låta bli;) Bara föreställa sig deras reaktion haha, typ hjärtattack:P

2009-02-08 @ 23:12:53
URL: http://liberleo.blogg.se/
Postat av: Louise

Bra att du hittade ett par skor till slut :)

Ja, hoppas att vi inte är bortglömda! :P

Inte långt kvar nu Ellen!! :D

2009-02-09 @ 00:56:16
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Daavid!

Jag tror din kompis till busschaufför förföljer dig... ;D

2009-02-09 @ 11:30:30
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0