muse

1:a februari, hjälp :o
Men sen kommer mars, och det är väl en vårmånad ändå!? Jag som längtar så efter sol och värme. Idag fanns det i alla fall gott om det förstnämnda, men dum som jag var så utnyttjade jag det inte. Typiskt mig. Jag och Gustav segade oss som attan och sen hoppade jag in i bilen och fick skjuts hem. Och nu sitter jag ju här.
Fast helgen har ju varit trevlig trots det! I fredags gick jag och Gustav på en förfest hos Anton och träffade trevligt folk, därefter bar det av till Bongo där det också fanns många roliga människor att snacka med :) Lyckad kväll!
Igår var bara en slappardag. Vi tittade på två filmer på kvällen, Så som i himmelen och Dum & Dumber. Två helt olika filmer, men väldigt bra. Jag lyckas alltid gråta till Så som i Himmelen. Tycker den är så vacker. När Helene Sjöholm står och sjunger Garbriellas sång med kören i bakgrunden alltså... :o Hjälp. Hon är så vacker och hon sjunger så vackert också. Rysningar på det!
Vi upptäckte att Muse har släppt en ett nytt album med livelåtar från Wembley :D Lyssnar på det just nu och det är otroligt vad Matthew Bellamy sjunger bra! Han sjunger inte en endaste ton fel och rösten är stört cool. Rysningar på det också!

Men nu är visst maten klar här. Och ikväll blir det bio med mor min. Benjamin Button-filmen. Brad Pitt är ju med så jag antar att det kan bli bra ;)

Tjuhuu!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

åååh låter som en myshelg :) oh wembley? Det ligger ju i London. gissa vem som bodde där när hon var på semester?? Joooo, Jaaaaaag :D

2009-02-01 @ 23:28:52
URL: http://enni.blogg.se/
Postat av: Daavid!

Muse är brabra. Och de är alltid lika härligt med artister som kan sjunga på riktigt med...och inte bara i en studio.



Hoppas biofilmen var bra! Har sett lite trailers och den verkar ju rätt bra faktiskt :)

2009-02-02 @ 11:02:01
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0