imorgon imorgon imorgon

Tagga, tagga, tagga!
Imorgon är den stora dagen. Vid 10 går bussen mot Nyköping, sedan blir det flygbuss till Skavsta, flyg till Bergamo och ytterligare flygbuss till M i l a n o ! Hur spännande kommer inte detta bli då :) Önska gärna mig och Louise lycka till med italienskpratet, hihi.
Jag har sprungit fram och tillbaka, strukit kläder, letat efter grejer, haft beslutsångest osv osv osv... Jag har packat helt enkelt. Hela kvällen! Nu tror jag i alla fall att allt ska vara med. Jag hoppas det!

Gustav var här tidigare idag. Jag fick en alarmklocka av honom :D Han tycker väl synd om mig som har en så kass mobil som inte kan det där med alarm riktigt (ja, den är från stenåldern + att ljudet håller på att paja hela tiden). Så nu har jag en riktig väckarklocka för typ första gången i mitt liv! Ett väldigt stort steg, det här.
Han lagade också riktigt god mat! Tacoskryddade köttbullar i en utsökt gräddsås och pasta till det. (Jag kokade pastan!). Han är duktig, min pojkvän :') <3

Åååååiiiiooooohhhhhh, vad jag längtar till imorgon! :D :D :D
Ha det gottans, allihopa! (Alla två som läser min blogg typ. Hahaa...)

Puss!

Kommentarer
Postat av: bror din

ha det så himla kul i Italien. hoppas ni får mangare multo bene. kram

2009-02-12 @ 03:54:11
Postat av: Daavid!

Ha de så himla kul där nere! Skriva gärna ett litet blogginlägg from down there... :)



P.S Så du är en sån där messerschimdt? D.S

2009-02-12 @ 11:42:27
URL: http://dawie.blogg.se/
Postat av: Annie

Ni kommer få det underbart :)

2009-02-13 @ 10:29:21
URL: http://medelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0