lunchtajm

Nu är många på lunch på jobbet, vilket resulterar i att det är ganska dött. Inte många som ringer och inte så mycket aktivitet i korridoren...

Jag sitter bara här och längtar tills eftermiddagen då jag ska få träffa min Gustav igen! Vi har inte setts sen i onsdags, vilket ju är nästan en vecka sen. Schuukt!

Och så längtar jag tills imorgon, då jag ska på massage. Fatta vad härligt det kommer att bli att gå dit efter att ha suttit still hela dagen på jobbet! Har aldrig gjort sådant innan, så det är på tiden :)

Sitter och beundrar adventsljusstaken som står i fönstret.


1:a december... Galet!?

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack Ellen! :)

2009-12-01 @ 13:28:52
URL: http://rantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0