christmas time

Siiimply haaavin a wonderful Christmas time! Nananaaa...

Jupp, ikväll har det blivit allmänt juliga aktiviteter. Jag och mor pyntade granen till de ljuva tonerna av gamla Da Capo-kören blandat med barnkören (Coole Kidz) från Irland... Minnen och nostalgi, hej! Skulle lätt ha gjort om körresan till Irland om jag hade fått... LÄTT!

Efter pyntadet slog jag in de sista julklapparna, så nu ska nog alla bli nöjda och glada! Eller tjaaa, man kan ju alltid hoppas =)

Imorgon är det julfika på jobbet, så jag ska komma dit lite tidigare för att få ta del av denna, måste jag säga, mycket trevliga tillställning! Det kan ju vara ett sätt att få prata med folk, nu när de ändå ska få stå ut med mig ett tag till.

Jag bjuder på en ängel!




Kommentarer
Postat av: Sofie

vilken söt bild!

älskar all jul preperation! (engelskt sagt så att säga)

2009-12-22 @ 16:00:51
URL: http://paulk.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh, vilken söt ängel! Undrar vem som målat den?! ;)

2009-12-23 @ 20:00:25
URL: http://mia-hall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0