buona notte

Vi blev allt lite fulla i fniss när vi insåg att vi hade köpt ganska så liknande julklappar till varann, jag och Måna ;) Nämligen... TE! Vi satt ju och nästan drack oss berusade på te när vi jobbade tillsammans på Framtiden. Men det var i alla fall en mycket trevlig present och det var roligt att träffa den söta tjejen igen!!

Nu är det dags att dra sig mot sängen. Imorgon ska jag och mor upp i ottan (ja, på riktigt, i ottan) och åka till Trollhättan. Ann-Britts begravning. Jag hoppas på att det blir riktigt fint.

Godnattkram!
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

svar om avatar;

ja, jag tyckte den verkade kass när jag såg trailern, sen gick jag in och kollade på en lång trailer på youtube och då verkade den bra haha! en var verkligen riktigt jävla cool, tycker du ska se den om du kan! (:

2009-12-30 @ 10:00:17
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0