älskling & mellandagsrea!

Idag vaknade jag upp hos Gustav, alltid lika mysigt! ♥
Låg kvar och sov medan han gick upp tidigt och duschade. Sedan skulle han iväg till jobbet och då åkte jag in mot stan. Vi bytte julklappar igår! Jag fick en parfym som luktar jääättegott (Bruno Banani) och ett supersnyggt Snö-halsband. Han vet vad som uppskattas, den grabben!!

Kom i alla fall in till stan vid 9 i morse och satte mig på Wienerkonditoriet och tog mig en cappuccino och läste Hänt Extra. Efter en timma begav jag mig ut på stan för att införskaffa lite grejer! =) Fick hjälp av mamma, Simon & Mia som kom ner efter en stund också.

Det blev två tunikor, en gosig långärmad t-shirt, en kofta, armband och en klocka! Jag har inte använt klocka på jättelänge, men nu fick jag ett presentkort på Ur & Penn och eftersom jag hade kikat ut en klocka där innan så..! Kommer väl ändå alltid hala upp mobilen när någon undrar över klockan ;)

När vi kände oss nöjda med vår shopping drog jag, bror och svägerska till Djungle Thai och åt mumsig lunchbuffé där. Den sitter ju aldrig fel vill jag lova! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0