13:e december

Jag vill inleda med att säga att tiden går så sjukt fort! Okej, det visste ni säkert, men... Jag menar, det är redan lucia! Varför har jag inte börjat med julklapparna än? Jag ska... göra det i veckan.

Helgen har bara bestått av massa hemmamys med mor. Har varit lite småsjuk och är fortfarande inte riktigt kry, så det kändes bäst så. Har gjort massa gott julgodis och bara haft det skönt. Det behövs ibland!
Igår hyrde vi hem tre filmer, men vi hann bara se två av dem. Mitt hus i Umbrien och Gosskören. Båda två var riktigt bra och fina på sina egna sätt, jag rekommenderar dem verkligen!

Idag ska jag träffa Gustav igen <3 Vi ska kika på luciatåg i Sofiakyrkan, där Sara är med! Ska bli så mysigt så :)



Mina små mästerverk! Gräddtryffel...


Kommentarer
Postat av: Louise

Tiden går fort! Bara en vecka kvar nu!!! :D :D

Dina gräddtryfflar ser väääldigt goda ut! :)

Bacio

2009-12-13 @ 14:30:10
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Erika

mm ge mig gräddtryfflarna ser supergoda ut.

2009-12-14 @ 11:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0