ssspännande !

Hej på er!

En till varm och fin dag, skönt! Jag har varit dålig på att utnyttja den bara... Var ju uppe med tuppen och jobbade, men sen gick jag hem, somnade efter en stund och när jag vaknade var jag varm och inte alls sugen på att gå ut. Får väl hoppas på fler soliga dagar :)
Ännu en god gärning är gjord! Hittade en mobiltelefon igen på Vätterstranden och lyckades få tag på numret till ägarens flickvän. Vi mötte mobilägaren vid Statoil och han ville bjuda på glass som tack efter att ha mumlat "underbara människor..." några gånger. Trevlig kille, det där!

Gårdagskvällen var mycket trevlig måste jag säga! Det var kalas för Jenny som har fyllt 20 år. Jag och Mary åkte ut till Bankeryd där vi satt i födelsedagsbarnets trädgård, pratade massa och svullade en hel del med härligt folk. Det var så kul att träffa alla igen! Och Louise är ju hemma från Italien, underbart :) Efter ett tag åkte vi in till Jensens och åt god mat. Därefter skulle de flesta gå ut, men jag som skulle upp i ottan idag stannade bara en stund. Försov mig förresten en timma idag, men hann precis slänga på mig kläderna och gå till vår mötesplats vid Vättern! Tur...

Om en timma kommer Olivia och hämtar upp mig med bilen. Jag skulle ta med mig badkläder, handduk och en tom mage. Hon ville nämligen fira min födelsedag i eftermiddag/kväll, hihi! Det tyckte jag var gulligt och jag tycker det är riktigt spännande :)

Hoppas ni får en mysig kväll!



Söta Jenny!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0