hemma igen

God kväll :)

Ikväll kom jag och Gustav hem efter några dagar i Stockholm!
Allt har varit riktigt lyckat, hur mysigt som helst. Det enda som strulade var att alarmet inte ringde i morse när vi skulle upp tidigt så vi missade vår buss, vilket resulterade i att jag missade min ena kursstart... Men det har löst sig ändå, så det var ju bra :) Det går nog att ta igen!

Vi har gjort en massa saker! Hälsat på Julia, gått på stan, shoppat, varit på Coldplays konsert, gått på Naturhistoriska och Cosmonova och bara strosat runt i Gamla Stan m.m...
Gustav fick visst med sig min kamera i sin väska, men några bilder kommer senare, om ni vill se!

Måste bara säga att konserten var så sjukt bra! Helt galen show :)
Jag och Gustav kunde nog inte ha haft nåt bättre ettårs-firande.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad blev det för kurs då? :) och hur var konserten? :) Kram

2009-08-27 @ 14:17:06
URL: http://ventus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0