duktig flicka!

Idag har jag varit jätteduktig och suttit med jobbansökningar och grejer i 3-4 timmar! Men nu får det vara nog. Jag har precis slängt i mig lite paj (gott!) och nu ska jag duscha och börja fixa iordning mig för kvällen. Bojan fyllde år igår och idag ska vi fira honom genom att äta på Karlsson på taket och sedan bär det av till Centrum. Hoppas det är nåt folk ute! Eller spela roll, jag kommer få en underbar kväll med fina vänner och fin pojkvän i alla fall, det vet jag säkert :)

Ha en trevlig kväll :*

Kommentarer
Postat av: Sophia

Usch, det verkar jättekrångligt tycker jag! Fattar inte så mycket av det, men jag hoppas att det ska gå bra. Känns konstigt nu bara att man inte har något att göra på dagarna :S Känns fel att bara gå hemma.

2009-08-16 @ 18:19:11
URL: http://sophiaranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0