dags för tisdagsmyyyys

Nu är det helg igen - ja, för mig i alla fall :D Tiden går sjukt fort och nu har jag bara en vecka kvar på jobbet. Ganska tråkigt faktiskt... Trivs så bra där!

Igår kväll hade jag bestämt mig för en myskväll framför tv:n, eftersom jag hade sett att Into the Wild skulle gå på Canal+ kl 22. Jag poppade massa popcorn, slog upp ett glas cola och satte mig i soffan. Jag såg verkligen fram emot slutet på filmen, eftersom det var just det som jag hade missat när jag tittade på filmen förra gången. I början gick det bra! Sedan blev jag dock så trött att jag somnade... Jag kommer aldrig få se slutet på den filmen! x)

Idag har jag bara slappat mig igenom hela dagen. Vaknade med ont i ögat vid tolv-tiden, tittade mig i spegel och såg att ögonlocket var lite svullet... Kanske en liten vagel. (Just att jag och Gustav hade pratat om just vaglar kvällen innan i telefon!).
Nu ska jag värma mig lite mat och sedan funderar jag på en promenix. Känner mig alldeles för lat.



Tillbringade en del av söndagskvällen med kära vänner på Vätterstranden.
Detta är dock för 2 år sedan, på samma ställe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0