come give me love

God kväll!

Nu var det några dagar sedan igen... De senaste dagarna har jag spenderat med vänner och pojkvän, lika trevligt och mysigt som vanligt :)
Häromdagen var jag och fikade på Claras med Louise, det var så kul och välbehövligt att prata med henne igen! Igår var jag hemma hos Julia tillsammans med annat folk och det var jätteroligt :) Hon hade ett litet get together eftersom hon flyttar upp till Stockholm imorgon. Spännande för henne!

Ikväll var jag och mor min och lyssnade på kammarkören Voces i Huskvarna kyrka. Jag saknar verkligen det här med körer! Älskar att sitta och lyssna, men det skulle också vara så kul att få stå mitt i en igen... :) Jag och mamma satt i alla fall och rös ikapp där på bänken och när Ted Gärdestads låt Come give me love sjöngs av en superduktig tjej med kören som uppbackning kunde vi inte hålla oss - tårarna började rinna. Så typiskt oss. Haha!

Nu är det bara 6 dagar kvar...
... tills jag och Gustav åker till Stockholm! :) :) :) Den 22:a åker vi dit ganska tidigt, checkar in på vårt vandrarhem (som vi bodde på även förra året) och traskar förmodligen runt lite på stan. Samma kväll är det dags för Coldplay och det ska bli så sjukt häftigt, igen! Längtar så! Dagen efter, den 23:e, har vi i alla fall en sak inbokad - Cosmonova. Jag har aldrig varit där så nu slår vi på stort och ska gå på en film om gamla sjömonster. Blir säkerligen skoj! Den 24:e är det hemfärd...
Den främsta anledningen att vi ska till Stockholm är ju givetvis konserten, men vi passar också på att fira vår 1-årsdag där :) Det känns ganska overkligt, men självklart hur bra som helst! Tänk att vi har varit tillsammans i ett år snart, nämligen den 20:e... Det känns extra bra att vara tillbaka i Stockholm och på Coldplay-konserten också, i och med att det var där vi lärde känna varandra lite extra tror jag :)
Längtar tills vi går där hand i hand igen, älskling.




 

You don't know how lovely you are <3


 


Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis i förskott! Ni är så söta ihop :) Hoppas ni får det riktigt bra i Stockholm :D

2009-08-16 @ 23:18:14
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: elina

Ja, hoppas ni får det nice i Stockholm, skulle lätt vilja se Coldplay o.O :D Grattis till 1 års dagen nu :D

2009-08-17 @ 00:28:13
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0