ARBETSLÖS

Japp, så illa är det!
Sommaren med Göran är avslutad och jag har inte längre något jobb. Nu till hösten blir det dock några (typ tre stycken) högskolekurser. Kollade in bildbehandlingskursen som är internetbaserad och det verkade som om det skulle kunna bli riktigt bra! Läraren verkar toppen! Inte svårt att slå Pesetlärarna dock... Höhö.

Är väldigt nöjd med mitt sommarjobb, av många anledningar! Bara det att jag hade turen att få ett var väl helt kanon! Att få gå ute på morgarna i soluppgången i trevligt sällskap... Mycket prat och skratt har det blivit... Jag har lärt känna en del härliga människor... Precis som jag älskar att göra! Hur bra som helst :) Kommer sakna det! 

Idag har jag varit duktig. Jag försov mig i och för sig, hade tänkt upp klockan nio, men det blev runt elva istället. JAJA. Jag stack till arbetsförmedlingen, väntade ett tag, fick prata med en trevlig kvinna och ska komma tillbaka på informationsmöte om drygt en vecka. Därefter bar det av till stan där jag sprang runt och fixade en hel del. När min mor slutade tänkte vi åka ut till Gränna och fika på Gustavs café, men dom skulle stänga tidigare, så det blev Mackmakeriet i stan istället och sen gjorde vi ytterligare några ärenden. Mysigt med lite tid med mami, det var ju trots allt ca en månad sen jag träffade henne sist! <3




Kommer ju sakna kommunkläderna... ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

Men åååh vilken schnygging ;) Läckert Ällän !!

2009-08-12 @ 01:05:31
URL: http://medelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0