1 år idag

Hej!

Idag var jag duktig och stack till Arbetsförmedlingen vid halv nio och var på ett informationsmöte i ca en timma. Fick inte ut så mycket av det hela, eftersom hon bara gick igenom deras hemsida och filmen som dom skulle visa funkade inte... Fail!

Annars är det en bra dag :) Jag fick umgås med dom jag tycker om mest igår. Jag, Olivia, Gustav och Sara gick på Sommaren med Göran på bio och det var faktiskt värt det! Hade mina fördomar mot den, men den var riktigt rolig!

En annan anledning till att det är en bra dag är såklart att det är den 20:e augusti idag, vilket betyder att jag och Gustav firar ett helt år tillsammans! Det känns ganska så galet, men underbart bra.
Han kommer hit senare idag och då ska vi planera det sista inför vår lilla tripp till Stockholm. Planerna har blivit lite ändrade så vi åker dit redan imorgon och bor hos Julia den första natten. Åker hem på måndag morgon.
Åh, det ska bli så himla mysigt och kul och trevligt! :D Längtar massvis!


Kommentarer
Postat av: Louise

Svar:

Haha, jag fattar vad du menar :P Tyckte att det behövdes ett sånt inlägg ;)

2009-08-20 @ 23:16:14
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0