kyssar

Idag när Louise kom för att hämta upp mig hade hon med sig en ask med choklad. Och inte vilken choklad som helst... Det var Baci! Italienska chokladbitar med nötter och en liten lapp med något ordspråk eller textrad i varje bit. Det var snälla Alessandro från Rom som hade tagit med sig dessa hit till Sverige till mig och Jenny, bara för att vi blev så förtjusta i dem efter vår Rom-vistelse i våras. Hihi, det gjorde nog min dag ;)
Nu är pengar växlade och passet uthämtat, så jag börjar känna mig redo för resan!



O amami davvero! O mormora parole di fuoco!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack så mycket, Ellen :) Jag är jättenöjd och trivs med tanke på vilka andra ställen vi tittat på. Just nu känns allt bara bra! Ha så kul i Italien :)

2010-08-30 @ 20:58:59
URL: http://fiat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0