hej solen!

Titta ut genom fönstret så ser ni att solen skiner! Och jag ser inte ett enda moln... Vad hände? Temperaturen ligger dock bara på 20 grader, så jag funderar på om det liksom är stekväder eller inte? Vet inte alls vad jag ska hitta på idag. Gustav åkte till jobbet för en timma sen och jag steg upp med honom och åt frukost, mysigt. Nu ska jag verkligen försöka ta vara på min lediga dag innan det är jobb imorgon igen.
      I förrgår, på vår elvamånadersdag, var vi på Harry Potter och Halvblodsprinsen på bio. Den var riktigt bra, tycker jag! Sjukt roligt nu när alla är lite äldre och blir kära hit och dit och så. Jag och Gustav skrattade som bara den när Harry drack sin turdryck och blev alldeles lam :D
      Igår hade vi en ledig dag tillsammans, så vi tog det lugnt innan vi började promenera till a6. En lång omväg samt ett rejält blåsande gjorde så att det tog ca 2 timmar att gå dit. Haha... Vi lade oss även ner en stund i Knektaparken och hade min tröja som huvudkudde. När vi sedan tog upp tröjan såg vi att vi hade lagt den rätt i massa ankbajs. Poop. Äckelpäckel. På a6 blev det McDonalds, lite mathandlande och sen åkte vi hem. Kladdkaka och mys framför tv:n, det funkar alltid.

Förslag på vad man kan göra idag?`

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Annie

Taack Ellen du är så snäll :) Hur går det på jobbet?

2009-07-22 @ 14:20:22
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: elina

Haha, Harry Potter filmen var asbra, och det var askul när Harry blev så lam ;D

2009-07-26 @ 17:27:14
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0