more than a feeling

Förra veckan hade jag att göra som sagt, att jobba på mässa är energikrävande - men ack, så roligt! Denna vecka blir det ytterligare jobb, fast på en annan mässa. Det ser vi fram emot! Och jobb får man ju inte tacka nej till...

Helgen var lugn, som nästan alltid nu för tiden. Fredagskvällen spenderades i replokalen, som vanligt. Snart får Jonas ta och komma hem från Colombia, vi saknar vår basist! Och vi måste komma igång och öva på låtarna inför spelningarna. Fasen, vad jag ser fram emot det. Helst av allt just nu skulle jag bara vilja dra iväg med bandet, packa ner killen i resväskan och dra ut på turnéäventyr. Hämta upp mina allra bästa vänner där de befinner sig och bara åka iväg och spela. Göra människor glada och sprida denna fantastiska grej som kallas MUSIK.



Yellowdaze



Kommentarer
Postat av: klara

sv: Man tackar! :) Ha en underbar vecka :)

2012-03-26 @ 22:12:42
URL: http://klaraaskoglund.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

sv: ja d eär han verkligen! sett han/the ark live någongång?

2012-03-27 @ 13:38:31
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0